äntligen sommarlov

HEJSAN!!!
asåe jag måste berätta dagen idag!!

Dagen började med att jag träffade Molly i Odenplan o vi gick till matteuskyrkan.
Efter det hade vi Sommarlov!! och istället för att gå till skolan igen så drog alla till Vasaparken och köpte glass. Jag, molly och camila hade gjort en planch till daniel min mentor han ska sluta så vi hade gjort en planch till han o allt, jag saknar han :'(
Några i 7:an hade typ toppar/linnen där det stog daniel vi kommer sakna dej elr nått sånt , sån topp/ linne skulle jag vilja ha.
Bra ide 7:or.
sedan fick vi gå hem men jag o några till drog till skolan för att säga adjö till några lärare som skulle sluta o min spanska lärare gav mej en skit söt liten väska där man kan lägga pengar o allt i Gracias sophia!
Men vi hittade några lärare o det va fullt i skolgården för 9:orna va där o vi sa adjö till shervin^^
sedan började jag o molly tänka på när vi går i 9:an hahah.
Sen gick vi upp o sa adjö till skåpen klassrumen.
Då kom jag på att jag inte orkar dra hem så jag o molly drog till dramakoridorerna o chillade där så såg vi ett klassrum där Typ 9A hade ätit glass haha o det fanns ett helt packet med glass o blommor så vi tog o åt glass o tog med oss blommorna.
Sen pallade inte jag längre va i skolan så jag kilade hem.


SOMMARENS MODE HA BLOMMIGT, BLOMMER PÅ HÅRET OCH BLOMMER PÅ VÄSKAN SNYGGT VÄRRE!

HA EN TREVLIG SOMMAR LOV

XOXO VICKY.
-

Dagen LOOK!!

Nån kortärmad jacka,klänning,läggings = gina tricot
Sommarens ha på fötterna = Indiska









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0