IKEA-BARKABY

När jag kom från jobbet ringde jag mammsen hon satt och åt med några som har kommit från frankrike, det roliga va att mammsen inte kan franska o dom pratade typ franska bara haha.
Juste jag ringde mammsen för vi skulle dra till IKEA o dom följde med:/
Där köpte jag presenten som jag ska ge till en vän, det kommer fler presenter till henne.
Det tog inte lång tid tills man va hemma igen o då kom min söta kusin typ 4 månader elr nått (christian)
O nu sitter jag här o schekar in nya/gamla musik vidiosar.
Jag hittade faktisk några saker till rummet som en låda där man kan lägga alla saker skit snygg o mammsen köpte disksaker hhaaha.
Efter vidiosarna ska jag kolla in dagens skvaller

Cya<3

Dagens Stekare Låt!
Okej den första e den stackare fred hahah.
dagens Låt hmm.. In My arms - Kylie Minogue, Hon äger madonna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0