Ja bloggen funkar

Jag e fett stolt igår funkade inte min blogg idag gör den det jippi okej nu måste jag berätta om igårdagens <3

igår dagen började med spanska o det var sista lektionen på spanskan så man fick lite presenter o godis.
sedan blev det massa tråkiga lektioner efter det bagav jag molly o vi mötte agnes till stan o börja kolla in kläder jag säger bara H&m hittar man allt så leta ingen annan stans o sen begav jag mej hem o pappa började grilla kyckling o vi åt i vår altan.
O så såg jag på Gossip girl Alla som kollar på det VAD TYCKS?
Jag tycker den e sjukt bra det e bra att serena och dan har varit ihop sjukt länge :)
Stackare jenny hon som e så snäll o allt o dumma blair tror att hon e nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0