Nytt inlägg

Ja idag Morgonen började med att jag vaknade 3 minuter över 8 o jag börjar 8.45 haha jag kom försenad som vanligt men det va ingen vanlig dag idag. Idag skulle alla c :or dra till drottning holm ROLIGT? NEJ verkligen inte
man fick bara springa runt o leka burken elr nått, har ont i fötterna.

Sedan tog det en timme o åka till odenplan för att träffa Agnes ROLIGT VÄRRE!
Efter det bagav vi oss till stan för att hitta en avslutnings klädsel till agnes men hon fick nöja sig att ta nått från garderoben.
Ja o imorn händer inte så mkt städa skåpen shit ni måste se mitt o mollys skåp vi delar, hellt KAOOOSS!!!!!

Sedan ska vi köra ''brännboll med 6d men jag har bestämt att det ska bli vattenkrig så jag kommer ta med mej värsta sakerna haha.
O NU SKA JAG KOLLA PÅ GREKLAND - SVERIGE jag hejar såklart på mitt land Sverige men GREKLAND KOMMER VINNA!!!!



Kommentarer
Postat av: Roob. :-)

Grekland förlorade :-D

2008-06-11 @ 10:12:37
URL: http://ingenfuckinghor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0