Skolavslutning imorn

Ja som jag skrev igår så fick man städa skåpen o jag o mollys skåp va KAOS vi hade klottrat massor så vi fick börja skrubba.:-/ sedan fick halva klassen göra klassrumet o jag & tove fick göra väggarna.
LUNCH!
Sen skulle man kolla på film men DVD:n funkade inte o det blev popcorn krig, så vi fick sluta vid 12
Efter det drog vi till drama kooridorerna o bara chillade o jag o molly skrev ett brev som vi kommer öppna om 30 år, Du kanske finns med <3
Sen åt jag naturala godisar(natur godis) gott VÄRRE!!
nu e jag hemma o som ni ser e vädret uselt!
O jag säger hoppas bara det blir snyggt väder imorn jag pallar gå med klänning när det ÖS REGNAR!
O nu ska vicky duscha


Xoxo Vicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0