Vicky e ledsen som fan

Okej imorse träffade jag molly vid odenplan o vi skulle begga oss till skolan, sedan hade vi hälsolyftet vi fick göra capoeira & handboll roligt värre:)
Mitt i capoeiran höll jag på o berätta för min mentor att jag o molly ska kolla på björn gustafsson idag i norra brun O DÅ VISADE HAN MEJ ATT BJÖRN HAR INSTÄLLT ALLA FRÅN O MED IDAG
FATTA ASÅE JAG HAR VÄNTAT I MÅNADER FÖR DETTA TILLFÄLELT FUCKING HOR UNGE BLEV JÄTTE ARG O SÅ DROG JAG O MOLLY O KLAGADE O ALLT.
Ja´, dom s att dom inte kunde göra nått åt saken men att han kommer komma tillbaka i hösten så jag och molly får vänta till hösten och istället ska vi dra på student i södertälje.
Klädseln har jga inte bestämt ska hitta nått i garderoben
Puss <3
Juste jag vill bara säga jag tar studenten 2014 om jag nu räknade rätt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0